9:00 - 17:00

ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

021-88907407

تماس برای مشاوره رایگان

 
مشاورمالی و اداری کارآما > در باره کارآما

واحد نرم افزار

دورکاری( فریلنسر)

واحد استخدام

واحد آموزش

مالی و حسابرسی

مشاوران ثبتی

مشاوران مالیاتی

حقوقی و قضایی

درباره شرکت

مؤسسه مشاوران موفق کارآما  فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ به صورت حقیقی و از سال ۱۳۸۳تحت شماره ثبت ۱۷۳۶۸ در اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری آغاز نموده است. این مؤسسه بمنظور رفع نیازهای حسابداری و مدیریتی شرکت ها، مؤسسات، کارخانجات و ارتقاء سطح کیفی اطلاعات مالی وسیستم های مدیریتی، فعالیت های حرفه ای خود را با بهره گیری از کادر مجرب و نیروهای متخصص در زمینه خدمات مالیاتی ، مشاوره ای و حسابداری و مالی ، ثبت شرکت ها ، حسابرسی ، نرم افزارهای مربوطه و پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی حسابداری با اتکاء به سال ها تجربه، به طیف گسترده ای از اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه میکند. در این راستا کارشناسان این شرکت علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان بطور پیوسته در حال بهبود وارتقاء خدمات ارائه شده میباشند تا بدینوسیله افزایش رضایت مندی مشتریان حاصل گردد.

چشم انداز کارآما

ترویج فرهنگ مشاوره، بعد از تعیین هدف، و استفاده از افراد مشاور با تجربه و متخصص، در حوزه های مختلف، به صورت علمی و تجربی.

حل سریع مشکلات، و صرفه جویی در زمان و هزینه برای بهترین راه حل ها.

بهینه کردن تلاش و یافتن نتیجه کارآمد، در حل مشکلات وسوالات روزمره افراد

تعریف کارگروه :
به چند گروه تخصصی که جهت انجام یک فرآیند کاری همکاری دارند کارگروه گفته می شود . نحوه تقسیم وظایف در کارگروه معمولا بر اساس نوع تخصص ، دانش فنی ، سطح آگاهی افراد و یا سایرامکانات سخت افزاری ، کارگاهی ، و… میباشد .
کارگروهها معمولا متشکل از یک نفر بعنوان دبیر کارگروه و یکنفر رئیس کارگروه (که میتواند خود نیز افرادی را بکار گیرد )و نهایتا نمایندگان هر گروه میباشد که عملکرد آنها بر پایه ارسال گزارشات و یا تحویل بخشی از پروژه کاری به رئیس کارگروه است .
کارگروه امکانات مالی و اداری ایران:
متشکل از گروههای تخصصی در زمینه های ثبتی و حقوقی ، مالی و مالیاتی ، اداری میباشد که با محوریت موسسه مشاوران موفق کارآما ایرانیان در زمینه های یاد شده فعالیت مینماید .